Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 16 noiembrie 2013

Dle Garizan da cine trebuie să iubească Republica Moldova...?

Am citit interviul deputatului PCRM, Oleg Garizan.

Nimic nou sub soare. Interesant să afli poziţia unui demnitar de stat. Dar cel mai mult ce ma deranjat sau mai bine zis mi-a atras atenţia este faptul că un deputat din Parlamentul Republicii Moldova declară sus şi tare: - «Наши фундаментальные ценности - это Семья, верность России и Православие» - "Valorile noastre de bază - Familia, loialitate faţă de Federaţia Rusă şi Ortodoxia..." Ce pot să zic, de tăcea acest deputat, filosof rămânea. Nu am nimic faţă de Familie şi Ortodoxie, ba chiar şi faţă de Federaţia Rusă nu am nici o ură, ba din contra, respectul meu pentru poporul şi ţara care a dat lumii pe Puskin, Tolstoi, Visotskii, Gogol şi alţii... Din punctul meu de vedere aş considera că dl Garizan trebuia să zică ceva de dragostea faţă de ţara în care trăieşte, care se numeşte Republica Moldova... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu