Totalul afișărilor de pagină

marți, 19 noiembrie 2013

Eu susţin iniţiativa Ministerului Educaţiei de a contracara tentativele de copiere la examene... pentru viitorul copiilor mei.

Şi la Troiţa Nouă şi astăzi în faţa Guvernului PCRM foloseşte copiii în calitate de carne de tun...



Scoteţi-l pe Voronin în faţa Guvernulu, el să îngheţe şi să strige că doreşte ca copii în această ţară să nu înveţe ci să copie... Eu personal nu vreau ca copilul meu, care munceşte zi de zi până la 23,00 şi învaţă regulat, să aibă în diploma de absolvire aceleaşi note ca unul ce va copia. Jos copiatul dela examene... Această ţară are nevoi de oameni învăţaţi şi nu generali-degeneraţi dealde Voronin... 


Stimaţi părinţi, eu consider că şi DVS trebuie să fiţi cointeresaţi în faptul ca copilul să fregventeze şcoala. Să capete cunoştinţe şi în aşa caz cu siguranţă nu vor avea frică de sisteme de bruiaj şi detectoare. Să nu credeţi că copiii ce cunosc materialul au frică de bruiajele semnalelor GSM. Cu regret copiii noştri nu învaţă,merg la şcoală numai pentru ca părinţii să nu-i vadă acasă. Ca să nu vă fie frică de supravegherea copiilor voştri la examene, supravegheaţi ce face copilul vostru acasă...

Nu o apăr pe ministru Sandu, fiindcă Domnia Sa face foarte multe greşeli în domeniul educaţiei, dar în cazul dat nu pot să nu-i dau dreptate...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu