Totalul afișărilor de pagină

joi, 16 ianuarie 2014

Jurnal Trust Media, ei îşi cântă ei îşi joacă...

Astăzi pe o reţea de socializare am citit o postare în care un cunoscut comentator, afiliat Jurnal Trust Media, se dă cu părerea că pe platforma vox.publika.md sunt postate numai articole ce au o anumită poziţie faţă de ceea ce se petrece în jurul postuzlui de televiziune Jurnal TV. Cel mai interesant că like la acest comentariu dă chiar şi unul din finanţatorii JTM-ului cu toată cumătria lui.

Comentatorii Jurnal TV
Că au fost publicate foarte multe comentarii de diferită lume cu o singură tentă. La drept vorbind, sunt de acord, că anume pe platforma de comentarii VOX.publika.md apar anume articolele date. Apare o singură întrebare: - Acest mare analitic şi-a pus întrebarea de ce anume numai aici se admit a fi publicate asemenea materiale? De ce pe alte platforme nu apar ele?

Eu personal am încercat în nenumărate ori să fiu acceptat pe mai multe platforme. De exemplu, am fost acceptat fără condiţionări să plasez articole pe NOI.MD. NU mi s-a şter nici un articol de acolo. Administratorii site-ului dat, sunt conştienţi de faptul că vizitatorii lor au dreptul să citească mai multe opinii şi păreri. Fiecare citeşte ceea cei place. În comparaţie cu ei, cei de la blog.jurnal.md, au preferat nici să nu-mi răspundă la solicitarea de a fi prezent pe platforma lor. Reiese că pluralismul de opinii la ei nu contează. Ei acceptă doar anumite comentarii şi comentatori. Au acces doar cei ce le face imagine pozitivă la anumite partide politice şi-i denigrează pe oponenţii acestora. Iar cei ce critică anumite acţiuni de-a finanţatorilor şi celor afiliaţi lor, li se închide uşa în faţă.

Mă doare în cot de părerile a celor ce stau la pupitru plătit de anumite persoane dubioase. Îmi este tot una ce şi cum comentează, dar cu siguranţă nu voi accepta atacurile asupra dreptului meu de a-mi exprima părerea, chiar şi în public. Cine vrea, acela şi citeşte. Eu comentez o anumită situaţie, iar cei de la "legătoare", încearcă să rupă lanţul atacând părerea mea. În mod normal, ar trebui ca ei să-şi expună părerea vis-a-vis de acelaşi subiect ca şi mine, ca cititorul să-şi facă concluziile citind două sau mai multe păreri.

Aşa că d-lor analişti, ar fi foarte bine să acceptaţi orice părere dacă doriţi ca şi părerile voastre să fie auzite şi înţelese...

De fapt nu cred că vor auzi, fiindcă nu prea ştiu a citi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu