Totalul afișărilor de pagină

marți, 3 decembrie 2013

Mama lor de liberali...



Astăzi o neghiobă de director, numită de alt neghiob în această funcţie, a lăsat copii nevinovaţi să îngheţe în faţa porţilor încuiate ale "Satului moldovenesc Buciumul", instalate acolo de bunelul lor. Atât SRL Buciumul cât şi întreprinderea municipală au fost fondate deasemenea de regretatul Tudor Tataru...
NU am cuvinte să-mi exprim dispreţul faţă de această gaşcă de liberali, aşa numiţi patrioţi ai neamului românesc, care calcă în picioare valorile naţionale ale acestui neam... lepădături!!!

Credincioşii

Despre ce să vorbim noi, despre ce fel de dragoste faţă de copii să discutăm cu nişte sterpi? Mă refer la faptul că nu au de unde să cunoască dragostea faţă de copii, dacă nu-i au şi nu-i vor avea niciodată. Pe semne Dumnezeu după ce i-a zămâslit, a înţeles ce greşeală a făcut şi din această cauză nu le mai dă voie să se înmulţească pe acest pământ...

şi la biserică tot ghimp rămâne

Eu personal, voi face tot posibilul ce stă în puterile mele ca ei să nu ajungă la putere...

P.S. Interesant, da Ghimpu la toate le-a cumpărat perle la gât...?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu